Welcome Guest, please login or register.
Sayfa: [1] 2 3   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: KAYSERİ AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ'NDE NELER OLUYOR?  (Okunma Sayısı 23982 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
AdministratoR
WEBMASTER
Kompetan
*****

Teşekkür 151
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1841

Nerden:



Site
« : 16 Şubat 2011, 17:53:23 »


Kayseri Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğünde olanların bir kısmı daha önce platformumuzda paylaşılmıştı.
Aslında kurum adını yanlış telaffuz ediyorum.Kurum şu anda Başkanlığın genelgesi, devlet veritabanına işlenen kurum ve yazışma kodlarına rağmen tüm işlemlerini İl Özel İdare başlığı altında yürütmekte, logo olarak kendi yaptığı İl Özel İdaresi logosunu kullanmaktadır.
Yani bugün bahsettiğimiz kurumun tam adı;
T.C.
KAYSERİ İL ÖZEL İDARESİ
İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü


dür.Hatırlanacağı gibi Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Sayın  Cemil Çiçek”in imzasının bulunduğu genelge ile  "İl Afet ve Acil Durum Müdürlüklerinin Özel İdare birimi olmadığı, Genel Sekreterin İl Afet ve Acil Durum müdürünün amiri olmadığı bu birimin doğrudan Valiye bağlı olarak çalışması, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüklerinin buna göre işlem yapması gerektiği" bildirilmiştir.Halen Başkanlıkla yapılanlar dahil tüm yazışmalar yukarda ki  başlıkla yapılmakta, yazışma kodu olarakta M.38.0.İÖİ.0.xx.xx.xx.xxx kullanılmaktadır.

Kurum müdürü Osman ATSIZ geçtiğimiz yıl aldığı bir olurla, Sayın Vali Mevlüt BİLİCİ nin yetkilerini, aynı zamanda müdür beyin  kardeşi olan İl Özel İdare Genel Sekreteri Mustafa ATSIZ a devretmesini sağlamıştı.

Makam aracı olarak eski Vali makam aracı olan Özel İdare Envanterine kayıtlı 5900 cc motora sahip Jeep marka arazi aracı  bir yıllık protokolle müdürlük emrine verilmiş,makam şoförü olarakta (aslında İl Yazı İşleri Müdürlüğünde çalışması gerektiği halde hizmetli ihtiyacına binaen eski Sivil Savunma Müdürlüğünde çalıştırılan,yeniden yapılanmayla halen müdürlükte görev yapan) 4/c li bir personel çalıştırılmaktadır.Bu personel sabahları işe geldikten sonra müdür beyi makam aracıyla oturduğu devlet lojmanından almakta,öğleyin evine yemeğe götürüp getirmekte,akşam yine evine bıraktıktan sonra makam aracını İl Özel İdare Teknik Birimler kampüsünde bulunan müdürlüğe bırakmaktadır.Yani 5900 cc motora sahip makam aracı günde 6 defa müdür beyin eviyle müdürlük arasında gidip gelmektedir.

Kurum resmi araçları Osman ATSIZ il müdürü olduktan sonra her ildekinin aksine diğer özel idare araçları gibi beyaza boyatılmış,üstlerine İl Özel İdaresi yazısı ve envanter kayıtları işlenmiştir.

Başkanlığın 28.06.2010 tarihinde yürürlüğe giren Sulatı Arama Kurtarma Ekibi ve Kurbağaadam Personel Yönergesi hükümlerine istinaden mevcut ekip lağvedilerek geçici ekip kurulmuş,daha sonra illere gönderilen bir yazıyla il müdürlüklerinin kontenjan teklifleri istenmiştir.Kayseri İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü Başkanlığın istediği eski ekibe ait kayıtlarla birlikte göndermesi gereken kontenjan teklifini yollamamış sadece eski personelin görev olurları ve dalış kayıtlarının listesini yollamıştır.

Nihayetinde Osman ATSIZ mevcut geçici ekibi 10.02.2011 tarihli ve yukardaki başlığı ve Vali adına imza atan Genel Sekreter Mustafa ATSIZ onayını taşıyan 22 sayılı Olur ile iptal etmiştir.

Bahsi geçen Yönergenin 6. maddesinin üçüncü fıkrasında

(3) İl Müdürlükleri bünyesinde oluşturulan sualtı arama kurtarma ekibi, ilgili Valiliğin teklifi ve
Başkanlığın uygun görüşü ile kaldırılır. Başkanlık gerekli gördüğünde re’sen de oluşturulan sualtı
arama kurtarma ekibini kaldırabilir veya o il için belirlenen kontenjanı değiştirebilir.

hükmü bulunmaktadır.Bu hükme rağmen il müdürü Osman ATSIZ ın teklifi ve Vali adına imza atan Özel İdare Genel Sekreteri Mustafa ATSIZ'ın onayıyla mevcut geçici ekip lağvedilmiş Başkanlık makamına teklif dahi  götürülmemiştir.

Gerekçe olarak 3160 sayılı kanunun malum maddesi (3/f) nin tekamül etmemesi,(emniyetçe sertifikaların onaylanmaması),Yönergenin 5. maddesinde belirtilen komisyonun oluşturulmaması,7. maddesinin 4. fıkrasında belirtilen "sınav yeri ve zamanı Başkanlık tarafından belirlenir" hükmünün gerçekleşmemesi (sınavın açılmaması) ve 12. maddenin 1. fıkrasında belirtilen ve Başkanlık tarafından yapılması gereken denetimin yapılmaması nedeni gösterilmiştir.

Yazı dizimiz ayrıntılarla sürecektir.
« Son Düzenleme: 16 Şubat 2011, 18:19:44 Gönderen: Co-Admin » Kayıtlı

reklam buraya
aliihsan
MODERATOR
Usta
*****

Teşekkür 47
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 228

Nerden: İzmir



Site
« Yanıtla #1 : 16 Şubat 2011, 18:13:53 »

ilginç.....
Kayıtlı


 
Kişiliklerini makamdan alanlar, makamdan sonra kişiliksiz kalırlar

.....
afyonlusar
MODERATOR
Kompetan
*****

Teşekkür 48
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 546

Nerden: afyon



« Yanıtla #2 : 16 Şubat 2011, 20:01:24 »

normal şeyler alıştık artık
Kayıtlı

Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz / Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde.
asker
Usta
**

Teşekkür 31
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 121

Nerden:


« Yanıtla #3 : 16 Şubat 2011, 20:06:47 »

Kayseri müdürümüz Başkanlık la İl Özel İdaresi arasında kalıp tüm illerde yaşanan sorunları yaşamamak için bu yolu tercih etmiş olmalı eğer uygulamasında bir yanlışlık varsa ki kanunen var mutlaka Başkanlık veya valilikçe bu yanlış mutlaka düzeltilecektir.Kimsenin bizi kabul etmediği ortamda İl Özel İdareye kendini kabul ettirmekde güzel bence Gülümseme   Saygılarımla...
Kayıtlı
formen
Üye
*

Teşekkür 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 49

Nerden: ankara


« Yanıtla #4 : 16 Şubat 2011, 21:07:44 »

işten anlamayan kişileri müdür yaparlarsa olacağı bu..
Kayıtlı
reklam kodları buraya 2.1 3 numara Reklam kodları buraya 2.2
Önder
Üye
*

Teşekkür 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 40

Nerden: MUĞLA


Söz Konusu Vatansa Gerisi Teferruattır


« Yanıtla #5 : 16 Şubat 2011, 21:53:18 »

ee Burası Türkiye dedirtecek birşey  Göz kırpan
Kayıtlı
CASH
Yeni Üye


Teşekkür 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 1

Nerden: türkiye


« Yanıtla #6 : 16 Şubat 2011, 21:57:29 »

logoyu 5902 ye göre yapmaya çalışmışlar... Ağlayan
Kayıtlı
saraylı
Üye
*

Teşekkür 3
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 26

Nerden:


« Yanıtla #7 : 16 Şubat 2011, 22:26:48 »

Yapılan bu işlem Mahkemeden döner…
 Başkanlık, sualtı arama kurtarma ekibi ve kurbağa adam personel yönergesine bir an önce çözüm bulmazsa bu gibi olayların devamı gelir.
Kayıtlı
aliihsan
MODERATOR
Usta
*****

Teşekkür 47
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 228

Nerden: İzmir



Site
« Yanıtla #8 : 16 Şubat 2011, 23:47:46 »

ee Burası Türkiye dedirtecek birşey  Göz kırpan

5900 cc jip, Kardeş dayanışması bu olsa gerek  Sırıtan
« Son Düzenleme: 16 Şubat 2011, 23:48:26 Gönderen: aliihsan » Kayıtlı


 
Kişiliklerini makamdan alanlar, makamdan sonra kişiliksiz kalırlar

.....
qoktas
Üye
*

Teşekkür 11
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 98

Nerden: Ankara


« Yanıtla #9 : 17 Şubat 2011, 00:34:09 »

Kardeşi Devlet Su İşlerinin başında olsa nasıl birşey ortaya çıkardı merak konusu
T.C
DEVLET SU İŞLERİ
İL AFET ve ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ Gülümseme)

Söylenecek birşey yok o arabanın yakıtına yazık,meydanı boş bulmak bu olsa gerek....
Kayıtlı

Sokakların Denize Çıkmasada, Seviyorum Seni ANKARA...
defender72
Üye
*

Teşekkür 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 22

Nerden:



« Yanıtla #10 : 17 Şubat 2011, 00:43:21 »

5900 cc lik bu Jeep 4x4 mü acaba?
Kayıtlı
19283746
Üye
*

Teşekkür 17
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 89

Nerden: istanbul


« Yanıtla #11 : 17 Şubat 2011, 09:47:02 »

olur mu böyle şey "olur"..
 ne güzel !  kardeş kardeş geçinip gider kurumlarımız...
bu pes dedirten durum forumdaki "KAYSERİLİ" fıkrasından bile çok neşe kattı günümüze... Gülümseme

Kayıtlı
AdministratoR
WEBMASTER
Kompetan
*****

Teşekkür 151
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1841

Nerden:



Site
« Yanıtla #12 : 17 Şubat 2011, 14:12:44 »

İl müdürlüğünde çalışan personel 2010 yılı boyunca yemek katkısı almış, günlük 1.5 lira ücret vererek Özel İdare yemekhanesinde verilen yemek hizmetinden yararlanmıştı.
2011 yılı başında Özel İdare den gelen bir yazıyla yemek ücretini İl Müdürlüğünün karşılaması gerektiği bildirilerek bundan sonra yemekhaneden yemek yiyen personelden TAM ücret alınacağı belirtilmiş personelin bu konuda bilgilendirilmesi istenmiştir.

İl müdürlüğü de bu durumu bir üst yazıyla personele tebliğ etmiştir.Yani hali hazırda personel yemek ücretinin tamamını cebinden ödemek zorunda kalmıştır.

2010 yılında personelin maaş kalemlerinden biri olan Denge Tazminatı puanının 2 yıllık MYO mezunu olan personele 9 puan fazla ödendiği ortaya çıkmıştır.Aslında bu durum bazı personel tarafından müdürlüğe "maaşlarında bir fazlalık olduğunu" şifahen bildirilmesine rağmen müdürlük bu konuda bir araştırma yapmamış 1 yıl boyunca personele fazla ödeme yapmıştır.

Şimdi il müdürlüğü bu fazla ödemenin tazminini talep etmekte, il özel idaresine ait bir hesaba yaklaşık 600 liranın Nisan ayı sonuna kadar yatırılmasını istemektedir.
« Son Düzenleme: 17 Şubat 2011, 14:14:02 Gönderen: Co-Admin » Kayıtlı

AdministratoR
WEBMASTER
Kompetan
*****

Teşekkür 151
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1841

Nerden:



Site
« Yanıtla #13 : 17 Şubat 2011, 14:19:53 »

Personel maaşlarında görülen aksaklık bununla da sınırlı değildir.Sosyal Güvenlik Kurumundan gelen bir yazıyla geçen yıl devlete ödenmesi gereken primlerin eksik olduğu bildirilmiş bu ücretler personele rücu edilerek istenmiştir.Bu eksik ödeme 1 liradan 236 liraya kadar değişkenlik göstermiştir.
Kayıtlı

afyonlusar
MODERATOR
Kompetan
*****

Teşekkür 48
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 546

Nerden: afyon



« Yanıtla #14 : 17 Şubat 2011, 15:57:51 »

yemek olayını mahkemeyle çözersınız afyon ve ızmır birlıkten yardım isteyın onlar kazandı yemeği ama sgk ya odenecek parayı nasıl yaparsınız bilmem kamusen avukatından yardım alabılrsınız allah kolaylık versın
Kayıtlı

Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz / Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde.
mehmet040
Yeni Üye


Teşekkür 4
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 9

Nerden:


« Yanıtla #15 : 17 Şubat 2011, 16:36:09 »

Bunlar normal
Kayıtlı
nofate
Yeni Üye


Teşekkür 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1

Nerden: ankara


« Yanıtla #16 : 18 Şubat 2011, 13:24:36 »

vay be güzel bir kurum. kendi maaşını kendin belirle. diğerlerin maaşları ne durumdadır. bütçe açığı bundan veriliyor işte.
Kayıtlı
sistem.AFAD.gov.tr
Yeni Üye


Teşekkür 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 9

Nerden: türkiye


« Yanıtla #17 : 24 Şubat 2011, 08:52:15 »

komedi gibi yahu, kurumlar kimlerin eline kalmış...
Kayıtlı
ankaralibay
VIP Üye
Kompetan
*****

Teşekkür 5514
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 650

Nerden:


« Yanıtla #18 : 24 Şubat 2011, 09:22:16 »

Başkanlığın bu ile muhakkak uyarı yazısı göndermesi gerekir, yoksa daha sonra oraya atanan il müdürü o problemi 20 yıl çözemez, çok şey yazacaktım ancak kalbi kırılır il müdürü arkadaşımın...
Kayıtlı
sonerd
Üye
*

Teşekkür 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 64

Nerden:



« Yanıtla #19 : 24 Şubat 2011, 11:46:02 »

Kayseri, eşine bir daha zor rastlayabileceğimiz bir örnektir. Gülümseme
Kayıtlı
Sayfa: [1] 2 3   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer: